• ...umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli, oczywiście, ma zachować swoją ostrość...

    Drugi kwartał - podsumowanie


    Przyszła pora na podsumowanie drugiego kwartału. Wydawał mi się on dosyć "ubogi" czytelniczo, bo zachłysnęłam się Sherlockiem i to wokół niego krążyły moje zainteresowania, w maju zrobiło się dzięki temu bardzo brytyjsko. A tu okazuje się, że przeczytałam aż 48 książek. To dużo.

    Na blogu pojawiły się: 
    - 35 recenzje książek (ale Kanonowi Arthura Conan Doyle'a poświęcone są aż 4 notki), polecam szczególnej uwadze Wodnikowe wzgórze, Dziki kontynent i W domu innego
    - 4 recenzje filmowe (wolę czytać, niż oglądać, a i nie na każdy film wzbudza we mnie takie emocje, bym miała na jego temat coś mądrego do powiedzenia) 
    - 6 notek okołoksiążkowych, w tym Jakim jestem czytelnikiem; polecam też zestawienie lektur na tematy piłkarskie

    Spośród wyzwań udało mi się przeczytać: 
    - Grunt to okładka: 22 książki
    - Czytam opasłe tomiska: 27 książek
    - Z półki: 7 książek

    A i nabyłam na własność 18 książek (jeśli dobrze policzyłam)

    Infografikę oczywiście można sobie powiększyć.

    4 komentarze:

    1. 48 ksiazek! Przeszlas jakis kurs szybkiego czytania czy to tak po prostu? Podziwiam!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie jestem zwolenniczką szybkiego czytania, ale czytam w każdej możliwej chwili, nawet podczas meczów ;)

        Usuń
    2. Mam w planach Sherlocka :-)

      OdpowiedzUsuń
    3. Do tej pory przeczytałam niewiele mniej od Ciebie - dziś zaczęłam 39 książkę ;) Gratuluję wyników!

      OdpowiedzUsuń

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Katowice, Śląsk
    Mól książkowy starej daty. Z urodzenia i zamieszkania Ślązaczka, choć serce ciągnie mnie w góry. Kocham przyrodę, ciepło i słońce. Zachwycają mnie krajobrazy południowej Europy, jestem italofilką. Uwielbiam koty i żałuję, że mam zbyt małe mieszkanie, by przygarnąć jeszcze co najmniej jednego. Najlepiej rudzielca :) Kontakt do mnie: joly_fh@gazeta.pl