• ...umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli, oczywiście, ma zachować swoją ostrość...

    Podaruj komuś książkę


    Czy wiecie, że 14 lutego, to Międzynarodowy Dzień Obdarowywania się Książkami? Przynajmniej na taką informację natrafiłam w necie. Na tej stronce możecie na przykład pobrać sobie piękne zakładki do własnoręcznego wykonania. Ja talentu do prac manualnych nie mam, ale z tej okazji postanowiłam zorganizować pierwszą, historyczną (olaboga) konkurs-rozdawajkę i podarować chętnym kilka książek z własnych zbiorów. Do rozdania wybrałam: 

    - Mój tydzień z Marylin Colina Clarka
    - Na krańcu świata Michaela Cunninghama
    - Czarownica Anny Klejzerowicz

    Żeby książkę dostać, trzeba tylko zgłosić się w komentarzu pod postem, deklarując jaką książkę się wybiera, no i zostawić swój email. Można się zgłaszać do przyszłej środy, 18 lutego, do godz. 11.24.  Jeśli kandydatów do przygarnięcia jakiejś książki będzie więcej, trudno, będę musiała zrobić losowanie.  Z obdarowanymi skontaktuję się mejlowo.


    Wyniki konkursu:

    Mój tydzień z Marylin jedzie do Martyny Kapitańskiej, jako, że ona jako jedyna zgłosiła chęć przygarnięcia tej książki. Niestety nie mam więcej egzemplarzy Czarownicy i Domu na krańcu świata, więc musiało się odbyć losowanie. Szczęśliwym numerkiem okazała się trójka - zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku (losowałam z zamkniętymi oczami), a numerki przyznałam zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Zatem Czarownica leci do AnnRK, a  Dom na krańcu świata do Agnieszki. Cieszę się, że mogłam Was obdarować, dziewczyny!


    10 komentarze:

    1. Ja chyba bardzo bym chciałą :Czarownicę"
      kasiam203@interia.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja również zgłaszam się po "Czarownicę", bo marzy mi się przeczytanie jej. "List z powstania" tej autorki to cudowna lektura, więc chciałabym poznać więcej.

      sylwiapis@wp.pl

      OdpowiedzUsuń
    3. Z wielką chęcią przygarnę mój must have - "Mój tydzień z Marilyn"
      Martyna.kapitanska@gmail.com

      OdpowiedzUsuń
    4. A ja chętnie bym przygarnęła "Dom n krańcu świata" :)
      enka14@onet.eu

      OdpowiedzUsuń
    5. To ja poproszę "Na krańcu świata" :)
      martakowalik16@gmail. com

      OdpowiedzUsuń
    6. Chętnie przeczytałabym "Czarownicę" :)
      kaariokaa@op.pl

      OdpowiedzUsuń
    7. Fajnie, że to właśnie dziś można komuś sprawić taką niespodziankę!
      W takim razie wpisałam się w to święto - podarowałam synowi książkę z okazji walentynek :)

      OdpowiedzUsuń
    8. To ja sie zglaszam po "Na krancu swiata".
      sinoleodesespero@gmail.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Chętnie zapoznam się z "Dom na krańcu świata" :)
      okrety.mysli@gmail.com

      OdpowiedzUsuń
    10. To ja też spróbuję, najbardziej interesował by mnie "Dom na krańcu świata"
      kulinskamartyna@gmail.com

      OdpowiedzUsuń

     

    Ulubione

    About Me

    Moje zdjęcie
    Katowice, Śląsk
    Mól książkowy starej daty. Z urodzenia i zamieszkania Ślązaczka, choć serce ciągnie mnie w góry. Kocham przyrodę, ciepło i słońce. Zachwycają mnie krajobrazy południowej Europy, jestem italofilką. Uwielbiam koty i żałuję, że mam zbyt małe mieszkanie, by przygarnąć jeszcze co najmniej jednego. Najlepiej rudzielca :) Kontakt do mnie: joly_fh@gazeta.pl