• ...umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli, oczywiście, ma zachować swoją ostrość...

    Kilka nowości na stosiku


    No i proszę, jest kolejny stosik, ale biblioteczny. Co oznacza, że możecie się spodziewać (między innymi) tych recenzji:  


    Straszne tomisko ten Paryż... 

    A z tych książek większość już przeczytana, a część już nawet zrecenzowana:


    Z książek papierowych na razie raczej rezygnuję, przerzucam się na ebooki. W styczniu z promocjami było słabo; ostatnie e-bookowe nabytki to:


    No to zabieram się za czytanie...

    12 komentarze:

    1. Za każdym razem u ciebie mam to samo wrażenie: ależ ambitnie :D

      OdpowiedzUsuń
    2. "Paryż" czeka już u mnie na półce :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ale masz zacnie wyposażoną bibliotekę :) Czytałam "Bestie", ale do mnie nie przemówiły i "Skradziona", która była ok, ale nic ponadto. Podkradłabym Ci za to "Paryż" :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Podziwiam Cię za przejście na ebooki. Kuuurczę ten Paryż tak mnie kusi, leży na półce... Dyrygenta też mam na półce i Panią Poe, a tak czasu mało

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie przeczytałam żadnej z tych powieści, więc tym chętniej zapoznam się z Twoimi recenzjami. :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ojej Paryż już mam, jako ebooka właśnie. Nęci mnie jednak by kupić sobie wersję papierową, jest naprawdę cudowna :)

      "Sztuka zagrabiona" to książka, która za mną chodzi. Usłyszałam o niej w radiowej Trójce i wpadłam. Niedawno oglądnięty film "Obrońcy skarbów" tylko spowodował wzmożenie mojej chęci zdobycia tej książki.

      "Skazami" mnie zainspirowałaś. Wyszukałam już tę książkę :) Zaś "Kurort amnezja" mnie kusi, mam już na czytniku i boję się zacząć. Ach ta Fryczkowska!

      Reasumując cudowne lektury przed Tobą!

      OdpowiedzUsuń
    7. 8 z powyższych tytułów bym przygarnęła:)

      OdpowiedzUsuń
    8. Miłej lektury zatem, czekamy na recenzje!

      OdpowiedzUsuń
    9. Ciekawy stosik, czekam na recenzje :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Czekam na recenzję na temat "Paryża", bo książka wygląda rzeczywiście zacnie ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. "Piaskun" Keplera już jakiś czas mnie prześladuje :)

      OdpowiedzUsuń
    12. "Piaskun" mnie zachwycił - przeczytałam jednym tchem.

      OdpowiedzUsuń

     

    Ulubione

    About Me

    Moje zdjęcie
    Katowice, Śląsk
    Mól książkowy starej daty. Z urodzenia i zamieszkania Ślązaczka, choć serce ciągnie mnie w góry. Kocham przyrodę, ciepło i słońce. Zachwycają mnie krajobrazy południowej Europy, jestem italofilką. Uwielbiam koty i żałuję, że mam zbyt małe mieszkanie, by przygarnąć jeszcze co najmniej jednego. Najlepiej rudzielca :) Kontakt do mnie: joly_fh@gazeta.pl