• ...umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli, oczywiście, ma zachować swoją ostrość...

    Czerwcowe stosiki


    Ostatnio nasza biblioteka publiczna postanowiła zrobić czytelnikom "prezent", czy też "promocję" wakacyjną i przedłużyć automatycznie wszystkie książki o dwa miesiące, do września. Jakież było moje zdziwienie, kiedy to zobaczyłam - najpierw myślałam, że to jakiś błąd w systemie... Potem bardzo się ucieszyłam, bo zostały mi jeszcze z poprzednich stosów same grubasy. Teraz nie muszę się już martwić, czy zdążę je przeczytać. W dodatku w wakacje można wypożyczać po 5 książek. Oj, to dla mnie jest bardzo niebezpieczne... A nowy stosik na wymianę wygląda tak (z czego Czas beboka już przeczytany, Okularnik też - recenzja niebawem): 


    W mojej domowej biblioteczce przybyły w czerwcu książki raczej nie nowości, ale takie, które chciałam mieć i powoli sobie uzupełniam: 


    No i kilka ebooków zakupionych w promocyjnych cenach - na Zbyt wielcy by upaść polowałam już od dość dawna, ale generalnie ograniczam się i tu, bo materiału do czytania mam tyle, że nie ma sensu kupować: 



    8 komentarze:

    1. Chyba muszę się przeprowadzić gdzieś w Twoje rejony, bo Twoja biblioteka ma same smaczne kąski :) "Okularnika", "Służące", "Rozważną i romantyczną" i "Trafny wybór" też mam, Królów Przeklętych mam w wersji sprzed kilku lat i nadal czekają na przeczytanie.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Myślę, że u mnie Królowie tak długo nie będą czekać - mam zamiar zabrać się za nią, jak tylko wykopię się z książek bibliotecznych (haha, powiedziała ta, która notorycznie ma kilkanaście książek na koncie)

        Usuń
    2. Królowie przeklęci są swietni. Mam wydanie sprzed 25 lat, w 7 tomach. Rewelacja. Ciekawa jestem, co sądzisz o najnowszej ksiązce Åsne Seierstad.

      OdpowiedzUsuń
    3. cudne te stosiki... zazdrościć jest czegoś

      OdpowiedzUsuń
    4. Służące w nowej szacie graficznej? ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. "Trafny wybór" dobrze wspominam, a najchętniej ujrzałabym w swojej bibliotece "Służące" oraz "Rozważną i romantyczną". :)

      OdpowiedzUsuń

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Katowice, Śląsk
    Mól książkowy starej daty. Z urodzenia i zamieszkania Ślązaczka, choć serce ciągnie mnie w góry. Kocham przyrodę, ciepło i słońce. Zachwycają mnie krajobrazy południowej Europy, jestem italofilką. Uwielbiam koty i żałuję, że mam zbyt małe mieszkanie, by przygarnąć jeszcze co najmniej jednego. Najlepiej rudzielca :) Kontakt do mnie: joly_fh@gazeta.pl